söndag 17 augusti 2014

Thank you!


Idag är det exakt två månader sedan jag började med bloggen Gypset Nomad, och vilken resa det varit....

Inte trodde jag väl att jag skulle få så mycket uppskattning för en liten blogg. TACK alla ni för allt beröm, alla fina ord och er fantastiska respons. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser era kommentarer och fina mail.

Inte trodde jag väl heller att denna blogg skulle väcka intresse i så många länder världen över. De gläder mig enormt mycket att veta att jag, förutom att ha följare i Sverige, även har läsare i många länder runtom i Europa och dessutom i Australien, Asien och USA. Med dagens teknik behöver inte längre språkliga barriärer sätta käppar i hjulet för forum likt denna, vilket är helt fantastiskt.

Jag hoppas att ni alla, oavsett var ni bor, kan inspireras av mina inlägg. Gypset Nomad har blivit som min lilla bebis och jag är väldigt mån om er som läsare. Dela gärna med er av era tankar i kommentarer eller via mail. Jag är nyfiken att få veta mer om vilka ni är.

Tack för att ni följer mig på denna spännande resa!

Love

/Anna

Inga kommentarer: