fredag 14 november 2014

Bonjour Nice


Vilken underbar start på denna weekend jag fått. Efter flera veckor av regn och rusk här på Rivieran öppnade himlen upp sig och solen steg upp ur havet. Att vakna upp till den utsikten var inte fy skam vill jag lova. Här bor vi toppen. Lägenheten vi hyr ligger mitt på Promenade des Anglais med utsikt över såväl Nice och strandpromenaden som Medelhavet och flygplatsen. Sagolikt härligt!

Åker man under lågsäsong är det lätt att hitta sådana här pärlor och faktum är att det är väldigt överkomligt i pris dessutom. Så vill du bo lite charmigt och med unika lägen är det ett hett tips att kika runt på lägenheter som hyrs ut.

Nu väntar några dagar med härliga utflykter efter denna underbara kust. Jag återkommer med tips på några av mina pärlor lite senare.

Á bientöt!



/Anna

Inga kommentarer: