torsdag 5 februari 2015

Hair boost


Mitt hår var verkligen i behov en rejäl boost. Det var inte jätteslitet, men mest livlöst och vintertorrt. Det bästa sättet att råda bot på det är att boka in en tid hos min kära vän, tillika frisör, Sara. Här ser ni resultatet. Jag har trivts väldigt bra i de varmt bruna nyanserna jag haft på sistone och därför blev det liknande färger även denna gång. Därutöver fick jag den sedvanliga skalpmassagen och en rejäl hårinpackning. Nu har håret fått sig en välbehövlig kur som förhoppningsvis håller sig ett tag.

Sara jobbar på salong Hej! som ligger på Rådmansgatan 52 i Stockholm. Salongen är otroligt trevlig och man känner sig genast hemmastadd i den rofyllda miljön. Så har ni vägarna förbi eller vill boka en tid, ta en titt på www.Hej52.se.













/Anna

2 kommentarer:

Sara sa...

Fina Anna, vad långt hår du har nu! Snygg färg också! Längtar efter ett besök hos Sara, får bli i vår! 😊

Gypset Nomad/Anna sa...

Ja, jag börjar få lite längd på det igen nu :) Du får boka in en tid hos Sara senare gumman. Kramar