lördag 7 februari 2015

Marble Love

 

Alltså det här med marmor...

Den här snygga skärbrädan med tillhörande skålar och guldfärgade skedar fick följa med mig hem idag från Portal Nou. Jag kunde helt enkelt inte motstå. Marmorskivor är ju snygga i sig, men den här var verkligen något extra. Jag gillar kontrasterna. Den ljusa stenen mot guldet och ekskivan är en underbar kombination. Fatet är helt enkelt ett perfekt tillskott för framtida chark-kvällar. 

När jag ändå var i shoppingtagen fyndade jag lite smyckesförvaring för mina ringar och armband. Impulsiva köp måhända, men ack så trevliga.

Jessica på Portal Nou var som vanligt supertrevlig och jag blev återigen påmind om att jag har väldigt svårt att gå från den butiken tomhänt. Det finns helt enkelt lite för mycket snyggt.  





/Anna

Inga kommentarer: