torsdag 16 april 2015

Känslan att få luft


Känslan så här efter att de hemska plastskenorna försvunnit ur min näsa är obeskrivlig. Det är nästan som att jag är pånyttfödd. Jag är fortfarande täppt, men när en strimma luft kom in i näsan igår så var lyckan total. Är det så här det känns att få luft "på riktigt"?

Den senaste veckan har varit riktigt jobbig och tagit rejält på mina krafter. Jag har troligtvis haft nedsatt andning i stora delar av mitt liv, men så här tufft har det aldrig varit. Att jag nu äntligen får luft och att orken börjar komma tillbaka känns därför underbart. Som jag längtar efter långpromenader, löpturer och vårluft, men snart så. I'm back!!

Ha en underbar dag och uppskatta er hälsa! Den är värdefull!

Kram 
Anna 

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbart att höra! Du kommer att spurta fram snart. Stor kram💕