lördag 12 december 2015

Me and my feather- an important sign of inspiration


Det har gått över två månader sedan mitt senaste blogginlägg. Motivationen har varit noll och tiden knapp. Späckat schema med både jobb och sociala aktiviteter på fritiden har helt enkelt gjort att jag inte haft ork att bry mig om att blogga. Trist, men också välbehövligt. Ibland behöver man bara ta en paus från allt och det måste få vara ok. 

Häromdagen hittade jag en gammal fjäder som jag köpte i ett antikvariat på en resa för ett tag sedan. Fjädrar har alltid fascinerat och inspirerat mig och när jag såg den var det som att energin kom tillbaka. Glödens lampa tändes på nytt. Så här är jag. Tillbaka och redo för att sätta tänderna i min kära lilla blogg igen.

Ha en fin lördag kära läsare!


Love
Anna

Inga kommentarer: